Snart december !

TORSDAG SENEFTERMIDDAG NU !

Igår träffade jag Jossan, Fredrika, Emma och Chatrine. Myspys att träffa er flickor!
Idag hade jag håltimma mellan halv ett och tre, gjorde inte så mycket.
Målade naglarna och läste lite retorik!

Lät ju väldigt underhållande, I know.

Nu sitter jag vid mitt vita skrivbord med en kudde och skriver lite. Christoffer berättade nyss att han kommer till kristinehamn i helgen, trevligt !

Tror att min stegräknare i mobilen har gått sönder, jag kan väl inte ha gått 24600 steg idag,
utan att ens ha haft mobilen med mig i fickan? Nej det är omöjligt omöjligt :)

Imorgon har jag bara en lektion och den börjar klockan elva tror jag,
Sedan så är det idol final imorgonkväll, jag är inget stort idol-fan,
men ska nog kolla på den iallfall.

ha det så bra, puss / emma

p.s. imorgon börjar adventskalendern :D d.s.

Måndag igen :)

Helgen har varit lika underbar som helgerna brukar vara. Party och mys, det gillas ju alltid. Men nu har Christoffer åkt hem igen så det är ganska tomt, har Historiaprov om romarriket på ons, kommer väl få G kanske, inte så mycket mer. Men jag fick iallfall mvg på samhällsprovet, det är jag nöjd över, kunde ha blivit lite bättre men va fan, någon gång måste jag vara nöjd faktiskt..

Vet inte riktigt vad jag ska göra resten av den här måndagen, den kommer ju aldrig att komma igen så något kul måste jag hitta på! hihi, först äta riktigt god köttgryta sedan plugga (trååk), läsa 'En shopoholiks bekännelser', måste dricka lite te också, sedan spanskaläxa, göra ett engelskförhör och prata med älsklingen. Ah, blir lite svårt att hinna med allt känner jag. Och så ska jag ringa till jossan igen också!

puss /emma


Hejsan

Haha, jag har säkert haft 100 bloggar nu !
vet inte varför jag inte kan fortsätta och skriva i samma?

Idag har jag varit hos maria på frisörhuset och blivit fin i håret,
la i lite blond/guldfärgade slingor och så fick jag lite hollywoodlockar.
men dom försvann så fort jag kom ut i regnet..

måste hjälpa mamma nu så jag kommer iväg till tjejerna,
puss / emma