partyparty

Den här dagen har inte varit speciellt party ;)
haha, vaknade halv sju och masade mig in i duschen.
Sedan hade jag en soft håltimme mellan halv 1 och 3
då jag åkte hem och sov sov en stund!

Min spanskalärare är totalt dum i huvudet, men hon går snart i pension som tur är!
Jag Svarade emot henne som tusan idag, usch vad dum jag är.
Hon kommer att ge snälla lilla Emma ig !
från mvg till ig.. yeah funnybunny

Var i Karlstad igår, åkte dit med mamma och Henric,
men jag har blivit så snååål, så jag köpte ingenting.
Bara julklapp till en kompis och bodybutter som luktar helt förtrollande, hihi !

Sedan åt hela familjen middag på 'Systrar', sedan gick vi på teater
med farmor&farfar, håkan&ann-sofie :)
Skrattade så jag tjöt haha, vdet var jättebra!

Ska ta en tur till Karlstad snart igen, blir mkt Kd !
Men Emma (ja alltså inte jag själv utan en annan Emma) och jag måste
köpa kläder till Nyårsafton, vet inte vad jag vill ha?!
Men något svart, hm det mesta är glittrigt.. får se vad det blir!

Ska skriva klart en uppsats om mina 'förebilder då och nu' ikväll,
sedan så har jag Enguppgifter, ganska lätt tror jag.
Vill så gärna träffa mina älskade tjejkompisar som
inte studerar på samma skola som jag!
Men jag hinner verkligen inte, och jag orkar inte. ack ack, livet är inte slut än ;)

Pusshej, / emma

Kämpardag

Blev väckt tjugo i sju av mamma, klockan 08.11 åkte jag till skolan och hade dans. Halv tio var vi på christinateatern och kollade på tvåornas musikal 'The King', riktigt bra var den. Sedan lunch och matte. Lisa låg cirkus tio uppgifter förre mig som vanligt, fattar inte hur hon ens kan skriva så snabbt. Well, efter matten hade vi konditionsträning - hinderbana, på idrotten. Roligt faktiskt, men jobbigt

Sista lektionen hade jag excelprov, hann med 4/6 uppgifter. attans, borde ha hunnit med 5 tycker jag :)
Men jag hjälpte några och det tog lite tid, sedan så var det ju så att jag också behöve lite hjälp, haha!

När jag cyklar hem ser jag någon i en fet gåsjacka framför mig, haha antog att det var Jossan,
och det var det ju också. Hon och Magnus hade färgat håret på varandra. Men det var så jag kunde inte se om det var snyggt eller inte. Hon kanske ska komma och hälsa på i skolan på fredag och se om hon vill börja i klassen. Yttra ska börja i våran klass också hörde jag.

Äntligen hemma så satte jag på en kastrull med te-vatten, räckte nog till 10 koppar eller något, haha!
Te drickarn nummer ett har ni här. Satt och läste om möjligheter att studera utomlands.
Alternativ, stipendier m.m. Vill börja på en skola i Bryssel i tvåan, blir nog inget av med det men jag ska diskutera saken med mamma och pappa så får vi väl se.

Christoffer ska ju iallafall ut på praktik och så då, kanske hamnar han på ett fartyg till asien/afrika eller något och då lär jag inte träffa honom på ett halvår.
Lika bra att fara iväg jag med då.

ååh, jag vill studera utomlands, få ett riktigt roligt jobb och tjäna massor med pengar!

ha det så bra, gott folk som min datalärare skulle ha sagt ;)
pusshej / emma